Politica de Anulare Comandă

RETURNAREA PRODUSELOR / ANULAREA COMENZILOR

Clientul poate solicita returnarea produselor / anularea comenzilor în urmatoarele situații:

  • Comenzile prezintă deteriorări severe.
  • Există întârzieri în livrarea produselor mai mari de 2 ore (calculate din momentul lansării comenzilor).
  • Produsele au fost livrate/facturate greșit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar Consumatorul poate refuza recepția.

Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar în situația în care produsul nu se mai află pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii.

Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, se va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare partială pana la valoarea produsului înlocuitor.

Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.

În situația în care clientul va fi contactat telefonic de maximum 2 ori de către livrator și acesta nu va răspunde, livratorul va aștepta maxim 3 minute să fie contactat înapoi de către client. În cazul în care consumatorul nu va oferi niciun răspuns, compania își rezervă dreptul de a anula comanda.

În situația în care clientul nu oferă datele complete de livrare (ex: nr greșit de telefon, lipsa numărului blocului etc.), compania își rezervă dreptul de a anula comanda.

În momentul efectuării unei comenzi, Clientul declară că a luat cunoștința și este întru totul de acord cu cele menționate mai sus.

Acceptarea acestor termeni și condiții dă naștere unui veritabil contract între părți, făcând aplicare clauzelor Codului Civil.

În situația în care suma achitată de către Client în baza comenzii online, plată card, este anulată de acesta, restituirea sumei plătite în contul Clientului va fi transferată în termen de 30 zile de la anularea comenzii.

În conformitate cu Legea nr. 677/2001, privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, clientul este informat că scopul solicitării, colectării și procesării datelor, este în principal procesarea comenzii d-voastră, iar în subsidiar, în cazul în care s-a dat acceptul expres de a primi Newsletter-urile O MASĂ CU SUFLET SRL (Antonino) prin bifarea opțiunii „Doresc să primesc Newsletter” este transmiterea de informații de interes general, informații cu privire la promoții și oferte.

Prin înregistrarea pe site-ul nostru, efectuarea de comenzi telefonice și/sau în punctele de desfacere, clientul își dă acordul expres și neechivoc ca datele lui personale să fie prelucrate de către O MASĂ CU SUFLET SRL (Antonino).

În cazul în care ai plasat o comandă, poți cere returnarea banilor dacă ai consumat maxim o felie din comandă ta și nu eșți mulțumit de calitatea produsului.

Pentru a începe procesul de retur, transmite-ne pe Whatsapp o poză cu pizzele comandate, împreună cu bonul fiscal aferent comenzii. Dacă ai consumat maxim o felie din comandă ta, vei fi contactat în cel mai scurt timp de un reprezentat al firmei pentru a îi preda comandă pe care doreșți să o returnezi. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul (transport 0 lei), sunt suportate de către client.

După ce este verificată comanda la sediul nostru, vei fi contactat de manager pentru a ți se restitui banii pentru comandă returnată.

Pentru a putea efectua restituirea banilor trebuie să furnizezi un cont bancar în care ți se vor vira banii, împreună cu bonul fiscal aferent comenzii pe care doreșți să o returnezi.

Banii se restituie exclusiv prin transfer bancar către clientul care dorește returul comenzii, în cazul în care îndeplinește condițiile pentru retur.

Termenul maxim de transfer al banilor este de maxim 30 zile din momentul receptionarii returului.

Pentru a fi eligibil pentru retur, clientul trebuie să returneze comandă integral, îndeplinind condițiile de retur mai sus menționate.

Nu sunt eligibile pentru retur comenzile returnate parțial.

Conform art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014 sunt exceptate de la dreptul de returnare:

  • produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
  • produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătătii sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;
  • produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

PENTRU INFORMAȚII SUPLIMENTARE CONTACTEAZĂ-NE LA ADRESA iancu.rares@gmail.com

DISPUTE SI CONFLICTE

Orice conflict ivit intre O MASĂ CU SUFLET SRL (Antonino) și clienți va urma calea unei concilieri amiabile. În cazul în care acest lucru nu este posibil, se vor aplica prevederile legale în vigoare de la momentul respectiv, soluționarea conflictelor fiind de competența instantelor române. Fiind de acord cu acești Termeni și Condiții clientul își asumă în totalitate aceste riscuri.